sobota 14. decembra 2013

Deň 70

(7.12. ...Asi som poslúchala)


Ako lepšie sa dá začať deň, než kávičkou a prechádzkou po Hyde Parku:) A keďže som prvýkrát pila Coffee Republic, nuž musela som si to odfotiť. A veruže by to bola veľmi dobrá káva, keby som si nedala light sirup do nej namiesto obyčajného (ale nasledujúci utorok som chybu napravila a naozaj môžem skonštatovať, že bola fakt super:))
Pri pohľade na akýkoľvek park, nielen Hyde Park, človek v Londýne naozaj zapochybuje, či je polovica októbra alebo začiatok decembra, keďže listy pozvoľne opadávajú a vonku je asi 12 stupňov...
Ako som si tak šla na slovenskú ambasádu (že čo na slovenskej ambasáde? No Mikuláš:) ale o tom o chvíľku), odfotila som si hostelík, kde som pred troma rokmi spala každú noc s iným chlapom (stop fantáziám, boli sme s babami v shared room, a každú noc nám na poslednú voľnú posteľ pridelili iného spolubývajúceho. A bolo to naozaj funny, najmä číňan, oblečený celý v červenom, ktorý sa nás očividne bál, alebo fešný Austrálčan, ktorý mal každé lýtko iné...nehovoriac o starom Nemcovi, vďaka ktorého chrápaniu sme prvú noc takmer oka nezažmúrili, alebo exhibicionistovi, ktorý tam behal holý (ale bola už tma a my sme už spali, resp. on si to aspoň myslel)).
No ale teda..slovenská ambasáda, deti  zo slovenskej víkendovej školy, Mikuláš a Morena, to bola kombinácia tejto soboty. A keďže dobré veci si treba pamätať, a fotky dokážu zachytiť veci nevídané, tak som teda fotila:)


A fotila som Morenu...
...a Mariána...
...a seba s Pištíkom...
...a seba s fľaškami...
..a Leslieho so Sue (našich prerozkošných a neskutočne milých anglických spolutanečníkov)...
...a detičky...
...a seba s Ľubkou...
...a Morenu...
...a seba s Mariánom...
..a seba s Aničkou (pardón, teraz pani učiteľkou:))...
...a s Mikulášom a čertom (nie, nechýba tam anjel, ten je v strede vo východniarskom kroji:))...
...a seba s deťmi...
..a opäť seba s Mariánom s malebným záchodovým  zátiším, lebo "poďme sa tam odfotiť, tam budeme mať veľa odrazov" (Marián)...
...a opäť s Mariánom, lebo "ja chcem takú fotku za klobúkom akože si dávame pusu"(ja) "iba akože?" (Marián)...
...a robila som reklamu na Slovensko:D















A asi som musela poslúchať, keď som predsa len dostala balíček a takéto lakocinky v ňom:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára