sobota 14. decembra 2013

Deň 63

(30.11. ...Po československy)


Dnes som sa vybrala na stretko s Alic, a ako som si tak peši šla smer mesto, videla som (a teda aj počula) spievať zbor..a že veru pekne spieval:) hneď mi to pridalo na vianočnej nálade:)
Neskôr som objavila dáky, grécky či aký dom...ja som si aj pamätala ten názov, ale keďže mám časový sklz, to nepodstatné info mi akosi uniklo z hlavičky...
..ale teda, objavila som ešte iný, schátraný a zrejme opustený, domček, ktorý by som veru vôbec nedbala vlastniť a silne zarábať na jeho prenájme:)
No a keď sme sa už konečne stretli, museli sme toľkú krásu odfotiť (a prosím povšimnite si v pozadí Houses of Parlament, ja viem že krása popredia prevýši nejaké to nezaujímavé pozadie, ale predsa...nech máme troška kultúry:))
A vydriapali sme sa (výťahom) na vežičku Westminsterskej katedrály (a ja, prosím pekne, za študentské vstupné získané na vlakovú kartičku :)), z ktorej bol super veterný výhľad na rozsvecujúci sa Londýn.
Neskorší plán ísť pozrieť do Winter Wonderland do Hyde parku aj so Zuz, ktorá sa k nám pridala, bol zmarený gaziliónom ľudí majúcich rovnaký plán ako my...tak sme plán účelne pozmenili na pivečko v Československej...(áno, už zasa:))
...kde si Alicka našla veľmi "milého, taktného a nevtieravého" nápadníka, ktorému ste "vôbec nemali" chuť streliť facku  zakaždým keď otvoril ústa ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára