nedeľa 1. decembra 2013

Deň 56 - 57

(23.11. - 24.11. ...(Girls) just (wanna) have fun)


Prvý poznatok soboty: Na Hampsteade už vešajú vianočné svetielka:)
Objavila som KOKO :D
A nejakú peknú veľkú budovu.
Druhý poznatok soboty: Kvetinky (resp. v tomto prípade skôr dáke kríčky) sa polievajú zásadne zvonka na dvíhacej plošine. (Kam sa hrabe Slunce seno a paní učitelka v okne :D)
Vo výklade umeleckej školy bol umelý (umelecký?) ujo...
Potom som našla a odfotila dáku peknú červenú budovu v popredí s pekným červeným autobusíkom...
A nejakú peknú sivú vežičku v pozadí s pekným sivým kostolíkom...
A videla som asi prebiehajúci kuchársky kurz...asi domáce cestovinky robili...juj hneď by som sa pridala:)
Pri St. Paul´s som si spravila fotku v guli...a potom už som zamierila na London Bridge na stretko s babami...
Na Borough markete som si odfotila žabičku na stene a dali sme si hriaty Cider:)
Pred Tate Modern sme si vypočuli super hudobníkov...
A videli veeeľa veeeeľa bubliniek...:)
Na Vianočných trhoch pri Očku sme si dali varené vínčisko...
A videla som medvedíka bez uší na drevenej doske:D (a nebolo to len tým vínom, lebo ho tam vidím aj teraz...žeby dáke znamenie?:D)
Áno áno, nočný Londýn je fasinujúci...
A ešte fascinujúcejšie je, že Santa Claus chce za fotku 2 libry...


...alebo že sa mi len tak prihovorí černoch na zastávke že som krásna a že čo robím večer...(a ja som našťastie mala bejbysiting) :D
A v nedeľu sme po super omši, kávičke, pizzi, vínku a Starbucks-e zistili, že kedysi sa síce možno v Tower of London popravovalo, no teraz sa tam korčuluje...
..a teda, keďže dôležité nie je kde človek je, ale s kým tam je, tak sme sa aj odfotili...
...dvakrát (a keď sa človek vynadíva na tých krásnych ľudí v popredí, možno si všimne aj krásny vysvetielkovaný Tower Bridge v pozadí:))






Ďalší krásny víkend za nami...a už len tri pred nami...:/ (a áno, mykáme si, lebo sme mali meninky tak na to máme právo:D)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára