nedeľa 1. decembra 2013

Deň 51 - 55

(18.11. - 22.11. ...Happy NameDay Bet:))


V pondelok som sa rozhodla ísť na prchádzku smer Crickelwood vôbec netušiac, kam sa dostanem. A objavila som svoj prvý...wait for it...LIDL! Môj milovaný, drahý Lidl...a okrem energeťáčikov a Cottage cheesu som si z neho odniesla aj kompliment na pekný úsmev od černocha stojaceho za mnou na pokladňu:D Asi na mne bolo vidieť eufóriu:D
...hneď oproti Lidlu bola odpočiváreň veleznámych červených autobusíkov:)
...a na West Hampsteade reklama na zoznamku, ehm, pre Židov... už sa ani nedivím že to sú takí magori, keď sa ešte aj krížia len sami so sebou... potom nikdy náhodné vzdialené príbuzenstvo nemôže byť vylúčené a tým pádom zvýšená pravdepodobnosť genetických mutácií :D
Utorkový meninkový dník som strávila s Alic...najpr ovoniavaním parfumov vo Victoria´s Secret...
...neskôr na kapučínku a koláčiku v Café Nero...
...a nakoniec už sama prechádzkou do Primarku, a, konečne, kúpením zimného kabátu (najkrajšieho na svete! (pochopiteľne) :)).
&vo tvrtok pri venčení Ruperta a Tobyho (už viem ktorý je ktorý! Rupert má zelený obojok a Toby modrý :D) som našla peknú záhradku (ktorá má asi väčší potenciál na jar alebo v lete keď tam aj niečo kvitne...).
A konečne som si odfotila našu ulicu, ktorá s polo-opadanými platanmi v slnečnom jesennom dni vyzerá fakt malebne :)
A v piatok som v Camdene našla najväčšie húpacie kreslo na svete:D
A najkrajší nepoužívaný a nepoužiteľný taxík na svete :D
Ale s čistým svedomím musím skonštatovať, že krásna nočného vysvieteného Londýna ma neprestane uchvacovať...
...a že mi začínajú chutiť ich Ale-íky :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára