sobota 14. decembra 2013

Deň 64

(1.12. ...ZuZuBet)


Rudolf, the red nosed reindeer...prerozkošný, stojaci pred Covent Garden...bola prvá zaujímavá ved dnešnej siedmovýročnostužkovej nedele:)
Druhá vec, divadlo, kde hrávajú Lion Kinga...lebo keď sa raz do Londýna vrátim, tak tento muzikál chcem vidieť (lebo som naňho počula dobré referencie:))
A ako som si tak pokračovala v prechádzke, tak som stretla univerzitných kamošov, ako tetu Woolfovú...
...a uja Higgsa:)
A tiež Londýnskeho dráčika strážiaceho cestu pred Templom.
A teda, už viackrát som si chcela obzrieť Temple Church, ale dnes sa mi to konečne podarilo, aj celý komplex...a sú tak krásne záhrady...
...parkujú tam pekné autíčka...
...a teda, konečne som v tom bludisku budov a parčíkov objavila Temple Church...
..a ľudia sa na mňa vôôôbec divno nedívali, keď som si ho cez omšu vnútri veľmi nenápadne fotila:)
...celý ten komplex bol úplne krásny malebný...
..a keby nakrúcam dobovú rozprávku...
...z Londýnskeho prostredia...
...jednoznačne by sa odohrávala tu! :)
Ale, jednoznačne najutešenejšie zákutie bolo toto:
Veď čo viac dokáže dotvoriť prostredie starodávneho kostolíka uprostred ruchu veľkomesta v jesennom prostredí než...TOITOI-ky :D
K tomuto myslím nie je vôbec čo dodať:)
No a po omši sme sa so Zuzkami vybrali na prechádzku a trhy...
...a urobila som silno umeleckú fotku VEŽE v ktorej sa NACHÁDZA zvon s názvom BIG BEN!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára