sobota 14. decembra 2013

Deň 65 - 69

(2.12. - 6.12. ...Phantom of the Opera was there!)


Celý týždeň sa niesol v znamení čakania na piatok...


...ale ešte predtým sme s Alic v utorok vyrazili do V&A múzea:
A po ceste sa prešli po Harrods (jako paničky, platený ujo v uniforme nám dokonca dvere otvoril...no čo si budeme hovoriť:))

 ...a zastavili sa na kávičku a koláčik v Coste:)
A v múzeu sme sa troška fotili...











...a skúšali si krinolíny a korzety...





...až kým sa mi nevybil foťák:)
Ale za to v piatok bol foťák plne nabitý a pripravený do akcie....hoci samozrejme počas predstavenia bolo zakázané zaznamenávať čokoľvek.
A teda krátke resumé:
Sedeli sme v poslednej rade na balkóne, ale aj tak sme celkom dobre videli.
V Londýne je očividne normálne ísť do divadla na najznámejší muzikál všetkých čias v rifliach.
Taktiež je normálne jesť počas neho čipsy (jediné šťastie je, že výrobcovia Kettle Chips majú na zreteli takýchto buranov a sáčky robia nie až tak šuchotavé)
Obidve sme boli krásne, pochopiteľne, ale žiadnych kultúrnych slobodných heterosexuálnych muzikálových milovníkov sme nenašli :D
Mala som na sebe krásne nové šaty, na ktorých sa mi však pokazil zips, takže som celý čas musela mať svetrík a  vyzerala som ako čerstvo zachránený veľrybiak Willy :D
A napriek tomu, že muzikál vôbec nemal ten filmový záver s cintorínom a ani raz sa v ňom neobjavila červená ruža, všade ju veselo predávali ako suvenír:)
Po kultúrnom orgazme sme si dopriali jeden zákuskový v podobe horúceho čokoládového lávového koláčika so zmrzlinou v Burger King a po ceste videli plagát s krásnou kozičkou v batohu (a áno, ja som si ju musela odfotiť:))
A úžasný večer sme zavŕšili v anglickom pabíku na White Hall pri anglickom (ne)pivku...ale tak či tak, začínam si na tú chuť ich typických ale-ov dosť zvykať. Lebo ak človek nečaká chuť piva, tak je to dosť dobré:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára